Ugrás a tartalomhoz
már. 20. 2012
Címkék: grafikon 1rm

#36 Projekció & statisztika

Meglep, hogy a naívan és teljesen önállóan kitalált mérőszámom működni látszik! Itt van például a 20. hétről a statisztika.

Teljesen jól látszik, hogy az USA út alatt (14-18 hét) nem fejlődtem, stagnált az 50 kg-os szinten a fekvenyomás, viszont a testsúlyom jól megindult fölfelé, edzés hiányában. Aztán hazajöttem, elkezdtem edzeni újra, megindult fölfelé a fekvenyomás, a testsúly meg csökkenni kezdett!

De ami a leges legszebb az egészben, hogy mindkettő tökéletesen illeszkedik a görbére most, elvileg ott vagyok, ahol kellene legyek! :) Nyilván két buktató lehet innen: nem tudom tartani a tendenciát, vagy, alapból a premissza volt ostobaság. Azaz, hogy elérem a célom, ha a saját testsúlyommal szériázok (5x10).

Volt már szó korábban a 1RM-ról, a legnagyobb súlyról, amit egyszer ki tudsz nyomni. Statisztikák szerint egy átlagban egy 20-30 közötti férfi a testsúlya 106%-át tudja kinyomni egyszer. A felső tíz százalék eléréséhez 149%-ot kell kinyomni, egyszer. Nyilván a felső 10%-ba tartozás akármerről nézve tűrhető eredmény. Fene tudja, hogy viszonyul majd az én 5x10x100%-om az 1x149%-hoz.

Ettől izgalmas! :D

süti beállítások módosítása