Ugrás a tartalomhoz
máj. 12. 2012

#45 Úszás & napi AYCM limit realizáció

Utána kéne járni, van-e még AYCM elfogadóhely úszoda, ahol van külső medence is, a Sportmax2-n kívül is... nincs vele semmi baj, azon kívül, hogy embertelen messze van, legalábbis a Nyugatiból nézve. :)

Olyan rossz időt jósoltak ugyenis a következő hétre, ma pedig olyan szépen sütött a nap még, hogy bár rengeteg a dolgom és gyúrni is mindenképp kell, előtte még elugrottam napozni és úszni a Sportmax2be, tervezvén, hogy utána átmegyek a MOM wellnessbe az igazi edzésre.

Igen, el kéne olvasni az apróbetűt, én nem tettem, így nem tudtam, hogy egy nap egyszer használható az AYCM kártya. Nyilván igen ritka az ilyen nap, amikor egyáltalán felmerül (félév után először) de meglepetéssel fogadtam.

süti beállítások módosítása