Ugrás a tartalomhoz
jún. 08. 2012
Címkék: fitness app

#49 Ezdőterem app

Margitszigetkörök méréséhez a kezdetektől fogva mobilos applikációt használtam, szuperül működött, szép eredményekkel. Felmerül a kérdés, miért nem használok a gyúráshoz is valami appot? Borzasztójó kérdés, és a válasz valószínűleg elszomorító: mert buta vagyok!

Viszont ugye az előző manifesztóban olvastuk, hogy ami nem tetszik, azon változtassunk, így megteszem. Ti tudtok jóféle edzőtermi appot? Így elsőre három app tűnik kipróbálásra érdemesnek:

Workout Trainer

App2.jpgNem tűnik rossznak, bár ha jól látom, inkább fókuszál az otthoni "tornaóraszerű" edzésre, mint a súlyokkal/gépekkel felszerelt edzőtermire.

VirtuaGym

App1.jpgEzt is sokan, pár millióan letöltötték már, de engem pl. kiráz a hideg az effajta gyenge CGI renderelt emberektől, nehogy már ezek mondják meg nekem, hogy eddzem a valós testem! :) Kipróbálom azért, de nagyon remélem, hogy nem ez lesz a legjobb.

JEFIT

App3.jpg Puritánnak néz ki az előzőekhez képest, pont ez tetszik benne. Csak ránézésre, szerintem ez lesz az!

Most kipróbálom mindhármat, s beszámolok az eredményről - de ha van saját tapasztalatotok, írjatok! :)

süti beállítások módosítása