Ugrás a tartalomhoz
jún. 22. 2012

#53 A legmeglepőbb

az, hogy nem csak simán elviselhető, hanem különösen jó íze van a fehérjekészítmények! Lehet, ha minden nap kétszer tolnám, hamar elegem lenne, de így az ismerkedési fázisban kifejezetten fincsi!

Bizony, megvettem az első kezdőszettemet. Olya régen halogattam, mondván, hogy "majd utánaolvasok, megnézem melyik a legjobb, hol a legolcsóbb" stb, hogy fogtam magam, bementem a Westendbe, és az első gyúrósboltban megvettem ezeket. Nyilván nem a hérásvödör kiszerelést választottam, ezek még csak a tesztnapok! :)

Brutal.jpg

Szépséghibája a dolognak, hogy a szupercsillivilli zacskóra már nem sikerült rendes légmentes zárat rakni, kb. semmit nem ér a gyári, remélem az én aftermarket húscsipeszes megoldásom elégnek bizonyul és nem rabolnak rá mindenfélek bogarak a fehérjedús finomságra!

Vettem még szép rózsaszín szeletet is, azt még nem mertem megkóstolni, meg BRUTAL feliratú gyúrósflaskát, mert brutál vagyok, alap.

süti beállítások módosítása